czwartek, 4 stycznia 2018

Mała, wyjątkowa okazja

Witajcie 
Uwielbiam wykonywać kartki dla maluszków,
a ostatnio miałam okazję do takiej karteczki wykorzystać kolejny fajny stempelek.
Na moim wierzchu pudełeczka dla chłopczyka 
znalazł się stempelek króliczka z misiem :)
Pojawił się również inny stempelek z misiem.
Tak sobie myślałam i roczkowe kartki,
które u mnie ostatnio powstały były z głównym punktem kartki - stemplem .
Ostatnio u mnie nastał czas na stemple :) 
będzie wiele prac z ich udziałem.
Zapraszam.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
-Miszmasz Papierowy - Wyzwanie #28 Dowolna praca z tekturką

 - Bloom Craft - Wyzwanie #16 urodziny 


- SIMON SAYS STAMP - MONDAY CHALLENGE - Something New 



3 komentarze:

  1. Słodkie :) Bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze karteczki! Stempelki pasują idealnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu BloomCraft. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful cards. I love the border on each and the sweet images. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

    Cathie ♥

    OdpowiedzUsuń