sobota, 2 grudnia 2017

Zimowy Mikołaj

Witajcie
U mnie już bardzo fajna zimowa pogoda,
pełno śniegu co dzieci i niektórzy dorośli lubią najbardziej :)
Zatem skoro tyle śniegu to nie mogło dziś zabraknąć
mojej propozycji z tym małym akcentem.
Dziś przygotowałam kartkę w zimowej scenerii z Mikołajem.
Całość oparłam na fajnym stempelku Mikołaja z reniferem :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania: 

- Manuna - Wywanie #7 Magiczny czas Świąt


 
 - Miszmasz Papierowy - Wyzwanie #27 Dowolna praca z tekturką
 
 
 - Klub Twórczych Mam - Wyzwanie specjalne "Boże Narodzenie" 
 

5 komentarzy:

  1. Slodka karteczka i bardzo ladna, dziękujemy za udzial w zabawie KTM

    OdpowiedzUsuń
  2. rozkochałaś mnie w tych kolorowankach - dziękuję za wspólną zabawę z Manuną - Ki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rozczulają mnie te karteczki <3 dziękuję za wspólną zabawę z Manuną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka :) Dziękuję za udział w świątecznym wyzwaniu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę urocza karteczka, dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń