piątek, 15 grudnia 2017

Wyjątkowa choinka

Witajcie
Całkiem niedawno wpadłam na pomysł by zrobić papierową choinkę.
Długo nie czekając taką skleiłam :D 
poprzeplatałam papier z koronka - by efekt był ciekawszy 
i przykuwała oko ( jasna sprawa).
A że zaczęłam od papieru i ubzdurałam sobie,
że beżowa będzie najlepiej wyglądała toteż musiałam w takiej tonacji pozostać ;)
I przyznam się wpierw stał się dla mnie ten kolor wyzwaniem,
ale potem jakoś gładko poszło :)))
Zobaczcie efekty.


Choinkę zgłaszam na wyzwania:

 Inspiracja gwiazdkami, śniegiem, szyszkami, cynamonem, choinką. Elementami z moodboardu :)

- essy - floresy - Wyzwanie #30 Co z tą choinką?

15 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem, cudo!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudowna:)! pozdrawiam ciepluto dziekujac za udzial w Grudniowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak: efekt jest zniewalający! Przecudna praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaardzo piękna:) Bardzo:) Dziękuję za udział w zabawie Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna choinka 😍 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialna - świetnie wykonana choineczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwie świąteczny barokowy przepych! Po prostu czuję ten anyżek i cynamon patrząc na zdjęcie. Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowita praca! Jestem poważnie zauroczona. Dziękuję za wspólną zabawę z Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna! wyjątkowa i pełna szczegółów. Super!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna ozdoba, i kolorystyka super (wg mnie ;) ) Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za tak pozytywne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna świąteczna ozdoba, pięknie to wykonałaś:) Dziękuję za zgłoszenie na wyzwanie w egoCraft

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, naturalna kolorystyka, cynamon i anyż... ślicznie! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna choinka :)
    Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl ;o)

    OdpowiedzUsuń