poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Statkowa kartka

Witajcie :)
Dzisiejsza karteczka, którą chcę Wam pokazać bardzo mi się podoba,
przyznam to już na wstępie :)
Jej efekt końcowy miło mnie zaskoczył.
Kartkę potraktowałam trochę inaczej niż zwykle, inne spojrzenie hehe...
Nigdy nie używałam atrybutów morskich w swoich kartkach 
i bardzo mało pojawiało się przeróżnych zawieszek, co teraz będę wplatać częściej :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Tutaj nie ma inspiracji kolorem miętowym,ale trochę szarością, białym, beżem, ale najmocniej morzem, morskimi atrybutami gdzie u mnie pojawił się starek.
 

- Przydasie Pasjonaty - Wyzwanie # 10 Wakacyjny moodboard 
U mnie jest inspiracja kolorem brązu i beżu, a także morskim klimatem i kwiatami.





8 komentarzy:

  1. Cudna! Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna. Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia - KWioletta - DT Kartkowe ABC.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jejku, aż lekko osunęłam się na kolana... kartka jest niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za tak miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu Przydasie Pasjonaty. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca! Dziękuję za zabawę z Przydasiami Pasjonaty!

    OdpowiedzUsuń