niedziela, 21 sierpnia 2016

Fabrykowe baloniki

Witajcie
 Dziś moja kolejna inspiracja dla Fabryki Weny :)
Przygotowałam delikatną aczkolwiek intensywną w różany kolorek kartkę.
Wykorzystałam wspaniałe baloniki oraz napis "W dniu urodzin".
Zaszalałam tez ostatnio z kolorowaniem stempelków tych przeuroczych dziewczynek więc powstało u mnie trochę sporo karteczek z ich udziałem, jednak każda INNA :) 


Ze sklepiku użyłam poniższych produktów:
 
http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-zestaw-napisow-W-dniu-urodzin-5-szt/303http://fabrykaweny.pl/pl/p/Tekturka-balony-serca/108
 
 
 
Kartkę zgłaszam na wyzwania:
 -  Bee Scrap - Wyzwanie sierpniowe #16
 
 
- Crafty Moly - Wyzwanie #48 - Rajski ogród 
 
 
- Namaste - Wyzwanie # 56 Tekturki
 
 

4 komentarze:

  1. Motylki w ogrodzie, czuję lato :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię kartki z kolorowankmi, a Gorjusski są przesłodkie wszystkie :) Także tego, nie może mi się niepodobac ;) Dziękuję za zabawę z Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka i świetnie pokolorowany stempel. Bardzo gorąco dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap. Powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kartka...dziękujemy za udział w wyzwaniu CRAFTY MOLY:) DT Iza

    OdpowiedzUsuń