piątek, 8 lipca 2016

Ślub w nie - ślubnym kolorze ;)

Oj mam dziś wiele do pokazania swoich prac, 
to już stety lub niestety ostatnia na dziś :) 

Ostatnio chciałam się zmierzyć ze stworzeniem kartki ślubnej 
w zupełnie innej kolorystyce niż przystało na kartkę ślubną.
Więc wyszperałam wszystkie papiery w kolorach niebieskich, poukładałam fikuśnie,
 dodałam tekturkę, ale to jeszcze nie było to o co mi chodziło.
Aby efekt był zadowalający postanowiłam tekturkę podkoloryzować,
 a że jeden kolor mi nie wystarczał toteż użyłam dwa 
w połączeniu z preparatem do spękań oraz brokatem.
Kartka wyszła jak dla mnie w 100 % :) tak jak chciałam.






Kartkę zgłaszam na wyzwnia:
- Klub Twórczych Mam - Letnie wyzwanie scrapowe 





- Miszmasz papierowy - Wyzwanie wakacyjne - kolory lata



8 komentarzy:

  1. Rzeczywiscie bardzo fajnie wyszlo :) Pozdrowienia i podziekowania za zgloszenie do wyzwania w Klubie Tworczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Switny pomysl na tekturke, wyglada naprawde niesamowicie (na zywo pewnie jeszcze lepiej).
    Katarzyna Ewa

    my blog
    DT cfartyenjoyments.co.uk 
    DT House of Cards Challenge blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna i wyjątkowa! W imieniu DT Miszmasz papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekujemy za udział w wyzwaniu monochromatycznym Ikropki:) Olivia DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za udział w wyzwaniu I KROPKA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się kompozycja z tych zakładek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmaszpapierowy

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca! Dziękuję za udział w zabawie na blogu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń