poniedziałek, 4 lipca 2016

Fabrykowa ramka :)

Witajcie :)
Dziś moja pierwsza inspiracja na blogu Fabryki Weny,
i tym samym pierwsza spośród wszystkich projektantek zespołu Fabryki, więc mam trochę tremę :p

Przygotowałam piękną rameczkę ozdobioną farbami, licznymi tekturkami, kwiatami, stemplem, perełkami, perłowym pudrem.... taką mieszankę wybuchową :D
Wybrałam kolory niebieski oraz zielony bo uwielbiam je, 
trochę pasują do mnie bo jestem spokojną osóbką z szaloną duszą artystyczną.
Czasami używam pastelowych kolorków, a innym razem szaleję z energetycznymi kolorkami.





Rameczkę zgłaszam na wyzwania::


- scrap-ścinki - Wyzwanie BINGO #6 z motylem! 
Moje bingo :  motyl ścinki, stemplowanie, tekturka.


 

- Diabelski Młyn -  Wyzwanie tematyczne STEMPEL



6 komentarzy:

  1. super wyszła kolorki świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny debiut ... dziękuję za udział w wyzwaniu s-ś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie,super kolorki:)Dziękujemy za wspólną zabawę z Namaste:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :) Trema była zupełnie nie potrzebna :) Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń