wtorek, 21 czerwca 2016

Pastelowe lato

 Witajcie :p
U mnie znów powiew delikatnych kolorków
bo mam Wam do pokazania moją kartkę w pastelowych kolorkach lata 
- odcienie różu, beżu, trochę brązu, niebieskiego i zielonego :) 
Fiolet tez się pojawił :p 
W każdym bądź razie powstała mi karteczka pastelowa, dziewczęca i romantyczna.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
-Cherry Craft - Wyzwanie #19 - DZIECKO

http://cherrycraftpl.blogspot.ie/2016/06/wyzwanie-19-dziecko.html

 - Eco - Deko - Wyzwanie gościnne - Paleta kolorów z Magdą
U mnie pojawiły się odcienie różu i fioletu, oraz kolor zielony. 

http://eko--deco.blogspot.com/2016/06/wyzwanie-goscinne-paleta-kolorow-z-magda.html

- Artimeno - Wyzwanie#47 - "Czerwiec z LemonCraftem" 

http://artimeno.blogspot.ie/2016/06/wyzwanie47-czerwiec-z-lemoncraftem.html

8 komentarzy:

  1. Świetna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna karteczka! dziękuję za zabawę z Eko-Deco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Eko - Deco

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great project! Thank you for participating! Regards, Eco Deco

    OdpowiedzUsuń
  6. urocza :))))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa praca!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnóstwo kolorów i wszystko idealnie ze sobą gra. Oryginalnie. Pozdrawiam. Kasia / DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń