piątek, 25 grudnia 2015

Światełka nie tylko na święta :)

Witajcie :)
Dziś mam dla Was coś zupełnie innego niż dotychczas robiłam.
Postanowiłam zrobić sobie i nie tylko, ozdobę do pokoju :)
Tak więc świąteczne cotton balls chcę Wam dziś pokazać, ale to nie wszytko :)
Wiele w internecie pojawiło się w ostatnim czasie pomysłów na wykonanie wyjątkowych, 
nadających jak dla mnie uroku w domu lampek cotton balls. 
Aby je zrobić miałam dwie próby i dwa różne zestawy materiałów do ich wykonania,
i przyznam się że jeden wyjątkowo przypadł mi do gustu i świetnie wyszedł.
Drugi już nie do końca dlatego postanowiłam podzielić się z Wami tym jak je robiłam,
i wykonać dla Was mały foto kursik :)  Mój pierwszy z resztą. 
Mam nadzieję, że okaże się dosyć przejrzysty,
i Wam również uda się wykonać bez większych problemów takie fajne lampki :) 

 

1 krok
Będą Nam potrzebne: 
- bandaże
- klej wikol
- trochę wody
- farby lub bibuła
- baloniki 
- lampki choinkowe
- igła i nitka lub klej
- miseczka 
- nożyczki
- opcjonalnie rękawiczki jednorazowe i trochę wolnego czasu :) 


2 krok 
Do miseczki wlewamy klej i mieszamy do z farbką i odrobiną wody by klej trochę rozcieńczyć lub z wodą, w której mamy barwnik uzyskany z bibuły. Nadmuchujemy baloniki do odpowiedniej wielkości jaką chcemy by miały nasze cotton balls.


3 krok
Na baloniki w koło nakładamy bandaż, a następnie moczymy we wcześniej przygotowanym kleju. Tak przygotowane balony, zawieszamy do całkowitego wyschnięcia na 48h. 


4 krok
Gdy Nasze cotton balls już są wyschnięte, wyjmujemy z nich baloniki i wkładamy w nie lampki. Aby lampki nie wypadały można otwór zszyć nitką lub podkleić klejem.

Wszystko zajmuje trochę czasu, ale warte jest jego poświęcenia :) Efekt jest bardzo fajny. 
A lampki są ozdobą na cały rok nie tylko na czas świąt :) 





Moje cotton balls zgłaszam na wyzwanie:
- I like challenges - Wyzwanie # 11, Święta na okrągło 


2 komentarze:

  1. Świetna i pomysłowa dekoracja!
    Życzę wszelkiej pomyślności w nadchodzącym 2016 Roku!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pięknie i oryginalnie wygląda Twoja dekoracja.
    Dzięki, że podzieliłaś się pomysłem na wykonanie takich ozdób.
    Kasia DT/Artimeno

    OdpowiedzUsuń