poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Nietypowy kolor ślubny

Witajcie,
U mnie sezon ślubny nadal trwa i stał się dosyć odważny w kolory.

A dlaczego? 

Dlatego, że już nie biel i pastele, 

a żywy kolor zielony stał się mottem przewodnim mojej kartki ślubnej. 
 Ślub nie kojarzy mi się totalnie z kolorem zielonym, 
ale kartka prezentuje się ciekawie :)

W centrum umieściłam bogato zdobioną tekturkę ślubną Dream Carft
Uwielbiam pracować z tekturkami, to one dają świetny efekt całej pracy.

Niestandardowe wymagania i niestandardowa, nieprzewidywalna i nietypowa kolorystyka...







Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
- Pomorze Craftuje "Żyj kolorowo"
- Cherrry Craft - Wyzwanie 9 Bingo
 Wybrałam: Sznurek, kremowy, koronka

- LemonCraft - Fan miesiąca




5 komentarzy:

  1. świetna kartka! dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorystyka jest piękna! uwielbiam zieleń :) dziękuję za udział w zabawie na blogu S'n'S

    OdpowiedzUsuń
  3. urocza kartka :)))
    dziękujemy za udział w wyzwaniu Cherry Craft :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna praca.Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill :)

    OdpowiedzUsuń