piątek, 28 sierpnia 2015

Kubusiowy album :)

Witajcie :)
Ten projekt zajął mi trochę więcej czasu niż kartki jakie wykonuję na różne okazje. 
Dziś chcę Wam pokazać mój album wykonany dla małego Kubusia, 
do tego z Kubusiowymi grafikami od Janet oraz z tekturkami Dream Craft :) 

Albumy scrapowe to jak dla mnie trochę takie ciekawe książki,
  tylko że z Naszym udziałem( tym razem jest on dla dziecka) :) 
Można w nie wkleić co się tylko chce i przyozdobić jak się chce, a do tego opisać :)
Pełna dowolność. 
Album Kubusiowy jest pastelowym albumem, bardzo dziecięcym i wesołym. 
Kolorystycznie dobrany dla chłopca w odcienie niebieskie, zielone i beżowe. 
Tyle mojego opisu, resztę zobaczcie sami :)
A już za niedługo kolejny album :)










Album zgłaszam na wyzwanie:
 Użyłam tuszy:


1 komentarz:

  1. Śliczny jest ten albumik - dziękujemy z udział w wyzwaniu 123 :D

    OdpowiedzUsuń